Izaberite stranicu

Facebook će platiti 20 miliona dolara odšetetu korisnicima zbog oglasa





facebook-placa-oglase-korisnicima

Mashable prenosi vest da će kompanija Facebook će morati da isplati 614 000 svojih članova koji su se pojavili u njegovim oglasima bez dozvole.


Facebooku je određena konačna kazna da plati 20 miliona dolara prema tužbi iz 2011. godine za oglašavanje puterm „Sponzorisane priče“.

U oglasima, koji su prikazivani i sa desne strane stranice i u koloni novosti, koristili su imena, slike i detalje o brendovima i interesovanjima koje su „lajkovali“. Svaki član čiji je profil zloupotrebljen dobiće odštetu od oko 15 američkih dolara.

Petoro ljudi koji su podneli tužbu sudu nastupali su u ime svih korisnika i izjavili da je kompanija narušila privatnost isticanjem njihovih ličnih podataka bez dozvole.

„Drago nam je da smo napokon uspeli da se nagodimo“ za Mashable je izjavio zastupnik Facebooka.

BBC navodi da će novac biti isplaćen samo onim korisnicima koji su odgovorili na email sa obaveštenjem o narušavanju njihovih prava u Facebook oglasima.

Organizacija za privatnost će, takođe, dobiti obeštećenje od oko 20 miliona dolara. Mali iznos novčane nadoknade za korisnike sudija Ričard Siborg je objasnio kroz tvdrnju „da nije učinjena nikakva namerna šteta“.

Procenjeno je da je Facebook zaradio oko 73 miliona američkih dolara profita samo od tih „Sponzorisanih priča“ sa podacima 150 miliona članova svoje stranice.

Kompanija još uvek nije objavila obaveštenje o vremenu isplate odšetete.

Od kompanije Facebook se još zahteva i da unese izmene u svoj Pravilnik o Pravima tako da korinici mogu bolje da kontrolišu svoju privatnost.

Images: iStockphoto, Ydefinitel and Facebook


Povoljne izmene u načinu promocije Facebook nagradnih igara





Facebook-promo-pravila

Facebook je otkrio juče, 27. avgusta, nova pravila o promociji, gde su date preporuke za preduzeća koja koriste nagradne konkurse i igre.


Novina koju donosi ova promena pravila Facebooka je napravljena tako da pomogne razvoju poslovanja. Među odlukama je i ukidanje obavezne upotrebe Facebook aplikacija za nagradne igre i konkurse, sada se njihova administracija  obavelje preko stranica.

U zvaničnoj objavi na Facebook blogu, objašnjeno je da preduzeća mogu da sakupljaju prijave na konkurs putem poruka na stranici preduzeća, preko postova Facebook stranice preduzeća ili kao „like“ i komentar objava na Facebook stranici .

Dalje, ukoliko malo preduzeće želi da napravi takmičenje u kome se skuplja broj glasova prema broju osvojenih „lajkova“, sada može to da učini direktno sa stranice, bez potrebe korišćenja aplikacija trećih lica, programiranja i sertifikacije.

Mashable prenosi izjavu Facebook predstavnika  da je nova politika promocije „omogućila jednostavnije podizanje svesti o novim proizvodima, promocije novih lokacija ili napredovanja u poslu“.

Ipak, objava u blogu podseća da ostaje zabrana za stranice da obeležavaju (taguju) ili ohrabruju druge da obeleže sebe na onim sadržajima na kojima se zapravo oni ne nalaze. Dakle, nije dozvoljeno da promovisanje na ličnim profilima nekog sadržaja koji niste lično kreirali.

Zvuči kao dobar potez kompanije Facebook koja već ostvaruje ogromnu zaradu od oglasa na svojoj stranici.

Ukoliko želite da se upoznate sa našim Facebook oglašavanjem saznajte više na stranici Facebook oglasi ili popunite zahtev za ponudu


Rezultati male mature online na sajtu Ministarstva prosvete

Ministarstvo prosvete je ove godine ispratilo maturske ispite veoma aktivno i na internetu. Rezultati testova iz srpskog odnosno maternjeg jezika objavljeni su na sajtu ministarstva.

rts ministar zarko obradovicU ponedeljak, 17. juna je održan ispit iz srpskog odnosno maternjeg jezika a 19. juna, u sredu će biti održan test iz matematike, zbog navodne zloupotrebe i curenja informacija o pitanjima.


Ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja u Vladi Republike Srbije Žarko Obradović na sajtu je objavio da će preliminarni rezultati ispita biti objavljeni na sajtu 21. juna na sajtu, a finalni 25. juna u školama.

Ove godine je Ministarstvo odlučilo da aktivno obaveštava sve đake i  njihove roditelje i aktuelnim informacijama na sajtu, na putu ka e-upravi i e-obrazovanju, veliki korak.

Nažalost, pitanja se i dalje biraju ručno.

 





webiz-2013-internet-konferencija

Webiz regionalna konferencija o poslovnoj primeni interneta će se održati u Zrenjaninu od 15. do 17. marta 2013. u hotelu Vojvodina održati.

Na konferenciji u organizaciji marketinške agencije Creative Media Art iz Beogradao o poslovnoj primeni interneta gosti će biti poznata imena regionalnog interneta, kao što su Netokracija, Dragan Varagić, profesionalci ostvareni u online poslovanju, profesionalci iz Telekoma Srbija Httpool potom Infostud i drugi stručnjaci iz oblasti online PR-a, marketinga i komunikacija, gosti iz inostranstva, kao i mladi ljudi iz naše bliže okoline koji su se oprobali i uspešno posluju putem nekog od online poslovnih formata. Oni će kroz predavanja, panel diskusije i radionice diskutovati o uticaju Interneta na poslovanje.


Organizatori navode da je cilj konferencije da će sinergetski efekat ovog skupa dovesti do pokretanja više startup i web projekata na teritoriji kako grada Zrenjanina, tako i čitavog srednjebanatskog okruga. Naime, prema njima Zrenjanin ima sve predispozicije da postane lokalni centar IT industrije sa svojim obrazovnim institucijama i kvalifikovanim i mladim kadrovima.

Raspored dešavanja

1. dan 15.3. Dan za preduzetnike i privredu

  • Unapredite svoje poslovanje putem Interneta.
  • Gradite svoj brend i komunicirajte sa potrošačima putem društvenih mreža.
  • Promovišite svoje proizvode i usluge koristeći Internet i savremene tehnologije.
  • Proširite svoje tržišno učešće izlaskom na Web!

Predavači: Miloje Sekulić (Homepage) , Vladimir Kovač (Creative Media Art), Dragan Varagić (Internet Group), Predrag Milićević (RNIDS), Nikola Čavić (Nordeus), Siniša Vojnović (StvarNaDar), Ljubomir Kovačev (Telekom Srbija), Branimi Cigale,  Marko Jevtić i Rade Tričković (Httpool)

2. dan 16.3. Dan za mlade i studente

  • Internet – poslovna šansa za mlade, studente i nezaposlene.
  • Startup.
  • Pozitivni lokalni i regionalni primeri Internet poslovanja.

Predavači: Vukašina Stojkova  SEE ICTMarko Mudrinić (Netokracija), Petar Vojinović (Tangob Six) .Dušica Vuković i Elena Erdeljanović (Infostud),  Nikola Sologub (Homepage),  Dragan Varagić (Internet Group) Aleksandra Perikoti  (Nordeus), Duško Radišić, Nemanja Dimitrijević (Telegraf)

3. dan 17.3. Internet za profesionalce

  • Modeli i tehnike unapređenja poslovanja na Internetu.
  • Društvene mreže.
  • Pozitivni lokalni i regionalni primeri Internet poslovanja.

Predavači: Tanja Tatomirović, Đorđe Grujić i Bojana Latinović (portal ilovezrenjanin.rs), Una Zabunov (Telekom Srbije), Vladimir Cerić (Arcadia), Aleksandar Radukin i Vasilj Milosevic (HomePage), Jelena Pavlović, Milan Milićev,

Registracija

Da bi učestvovali na ovoj besplatnoj konferenciji o internetu i poslovanju, potrebno je da se registrujete na zvaničnom sajtu.

Više informacija

Zvanični sajt događaja

Facebook

Twitter


Webiz 2013 konferencija o internetu i poslovanju





webiz-2013-internet-konferencija

Webiz regionalna konferencija o poslovnoj primeni interneta će se održati u Zrenjaninu od 15. do 17. marta 2013. u hotelu Vojvodina održati.

Na konferenciji u organizaciji marketinške agencije Creative Media Art iz Beogradao o poslovnoj primeni interneta gosti će biti poznata imena regionalnog interneta, kao što su Netokracija, Dragan Varagić, profesionalci ostvareni u online poslovanju, profesionalci iz Telekoma Srbija Httpool potom Infostud i drugi stručnjaci iz oblasti online PR-a, marketinga i komunikacija, gosti iz inostranstva, kao i mladi ljudi iz naše bliže okoline koji su se oprobali i uspešno posluju putem nekog od online poslovnih formata. Oni će kroz predavanja, panel diskusije i radionice diskutovati o uticaju Interneta na poslovanje.


Organizatori navode da je cilj konferencije da će sinergetski efekat ovog skupa dovesti do pokretanja više startup i web projekata na teritoriji kako grada Zrenjanina, tako i čitavog srednjebanatskog okruga. Naime, prema njima Zrenjanin ima sve predispozicije da postane lokalni centar IT industrije sa svojim obrazovnim institucijama i kvalifikovanim i mladim kadrovima.

Raspored dešavanja

1. dan 15.3. Dan za preduzetnike i privredu

  • Unapredite svoje poslovanje putem Interneta.
  • Gradite svoj brend i komunicirajte sa potrošačima putem društvenih mreža.
  • Promovišite svoje proizvode i usluge koristeći Internet i savremene tehnologije.
  • Proširite svoje tržišno učešće izlaskom na Web!

Predavači: Miloje Sekulić (Homepage) , Vladimir Kovač (Creative Media Art), Dragan Varagić (Internet Group), Predrag Milićević (RNIDS), Nikola Čavić (Nordeus), Siniša Vojnović (StvarNaDar), Ljubomir Kovačev (Telekom Srbija), Branimi Cigale,  Marko Jevtić i Rade Tričković (Httpool)

2. dan 16.3. Dan za mlade i studente

  • Internet – poslovna šansa za mlade, studente i nezaposlene.
  • Startup.
  • Pozitivni lokalni i regionalni primeri Internet poslovanja.

Predavači: Vukašina Stojkova  SEE ICTMarko Mudrinić (Netokracija), Petar Vojinović (Tangob Six) .Dušica Vuković i Elena Erdeljanović (Infostud),  Nikola Sologub (Homepage),  Dragan Varagić (Internet Group) Aleksandra Perikoti  (Nordeus), Duško Radišić, Nemanja Dimitrijević (Telegraf)

3. dan 17.3. Internet za profesionalce

  • Modeli i tehnike unapređenja poslovanja na Internetu.
  • Društvene mreže.
  • Pozitivni lokalni i regionalni primeri Internet poslovanja.

Predavači: Tanja Tatomirović, Đorđe Grujić i Bojana Latinović (portal ilovezrenjanin.rs), Una Zabunov (Telekom Srbije), Vladimir Cerić (Arcadia), Aleksandar Radukin i Vasilj Milosevic (HomePage), Jelena Pavlović, Milan Milićev,

Registracija

Da bi učestvovali na ovoj besplatnoj konferenciji o internetu i poslovanju, potrebno je da se registrujete na zvaničnom sajtu.

Više informacija

Zvanični sajt događaja

Facebook

Twitter


Pinterest za munjevitu viralnost sadržaja





pinterest-tabla

Sve češće čujete kako je neko „pinovao“ ili kako je dobar neki „pin„, da je neki sadržaj zarazno repinovan. Primetili ste da se na Pinterestu izdvaja neki sadržaj drastično više od drugih.. Naravno, privlačne su zanimljive i kvalitetne stvari poput fotografija ili ilustracija uz sadržaj, ali nije samo to ključ za popularnost.

PR Daily  objavio je članak Džesike Tarner, lifestyle blogerkr, koja je prikazala svoje iskustvo kroz sedam saveta kako postići viralnost na Pinterestu, u obimu od 1000 do preko 35000 „pribadača“, što bi mnogi blogeri i autori mogli da koriste. Merila je viralnost članaka kroz broj novih sledbenika, prihode od oglasnih linkova i poziciju na Google pretrazi.


Evo njenih sedam saveta za postizanje viralnosti.

1. Pišite post kao listu

Ljudi vole liste“ kaže Džesika „jer su lako čitljive„. Preporuka prosta, pravite liste.

2. Dodajte opisni tekst na fotografije ili kreirajte grafički naslov

Stara, poznata stvar, ljudi su vizuelna ali i logična bića. Olakšajte pregled slika tako što ćete objasniti o čemu se zapravo radi. Tako će ljudi biti sigurni da žele pinovati i kliknuti na sadržaj ili ne. Obratite pažnju na autorska prava, naravno.

3. Dodajte Pin It dugme ispod slike i dodajte joj dobar tag

Džesika opominje da nemaju baš svi na pameti Pinterest kad čitaju članke, te da je dugme „Pin it“ uz sliku zapravo navođenje da sadržaj mogu i pinovati. Dodatno, to znači da je dozvoljeno pinovanje sadržaja, jer ga pojedine stranice zabranjuju. Osim toga, prilikom dodavanja „Pin it“ dugmeta, uredite kopiju, ubacivanjem ključnih reči i hash tagova, kako bi bio čitljiv i pretraživačima.

4. Pravovremeno objavljivanje članaka

Džesika ponavlja staru istinu o tome da ne postoje pogrešne teme, već vreme kada se o njima govori. Ako je Uskrs… onda ćete o Uskrsu, a ne o Novoj godini. Upravo je to ono što će korisnici Pinteresta tražiti i pinovati, pa treba napraviti vremensku strategiju o temama i vremenu objave.

Pinterest

5. Tražite od prijatelja da pinuju

Ako  imate aktivne i  uticajne prijatelje „pinera“, zamolite ih da povremeno podele sadržaje s vaše stranice. Barem na početku, dok ne budete uočeni. Džesika kaže kako ima krug prijatelja-blogera koji se podupiru međusobnim pinovanjem, tvitovima itd. Naravno, zahvalite za svaku podelu sadržaja i uzvratite.

6. Podelite sadržaj na društvenim mreže, čak i više puta periodično

Džesika se protivi tome da svaki članak ide na društvene mreže ali preporučuje da neke članke više puta ponavljate, naročito ako su zanimljivi i atraktivni. Ne da spemujete, više da podsetite i da pokažete onima koji su možda propustili. Džesika kaže da je za članak koji je dobio više desetina hiljada pinova, svakodnevno smišljala drugačije naslove i tvitovala, pored drugih objava, tako da nikada nije dosadila sledbenicima.

7. Podsećajte čitaoce na starije članke nakon udarnog perioda objave

Džesika napominje da se najviše „pinovanja“ događa u prva 72 sata nakon objavljivanja posta. Nakon toga, pinovanje postaje znatno ređe.

Ako imate zanimljive, dugotrajne postove, kao što je najava Tvitomanije u Vinodolskom , podećajte druge na njih – periodično ih pominjite na društvenim mrežama ili u referencama u novijim postovima.

Da li ste vi navučeni na pinovanje?

Koristi li vaša organizacija viralnost ove društvene mreže?


Proba

Svi se sećaju filma TOP GUN koji je proslavio Tom Kruza i Val Kilmera, ali i rokera od Led Zeppelin i The Doors do ACDC i Rolling Stones. Od tada, ove jakne su neizostavan deo garderobe za sportsku eleganciju, urbani stil ali i više od toga.

U ponudi imamo modele: SpringfieldSpencerMarciano Cruize.

Dođite kod nas na Beogradski sajam, Hala 7, Butik 707 i pronađite svoj model.

Ponuda meseca

SEM FP

Za bolji internet marketing korišćenjem pretraživača koriste se SEO (eng. Search Engine Optimization – SEO) tehnike i strategije koje za cilj imaju da vaš vaš veb sajt dođe do vrha i ostane na vrhu.

Usluge uključuju:

Optimizacija za pretraživače
URL adresa Podnošenje

(više…)

Pin It on Pinterest