Facebook je otkrio juče, 27. avgusta, nova pravila o promociji, gde su date preporuke za preduzeća koja koriste nagradne konkurse i igre.
Novina koju donosi ova promena pravila Facebooka je napravljena tako da pomogne razvoju poslovanja. Među odlukama je i ukidanje obavezne upotrebe Facebook aplikacija za nagradne igre i konkurse, sada se njihova administracija obavelje preko stranica.
U zvaničnoj objavi na Facebook blogu, objašnjeno je da preduzeća mogu da sakupljaju prijave na konkurs putem poruka na stranici preduzeća, preko postova Facebook stranice preduzeća ili kao „like“ i komentar objava na Facebook stranici .
Dalje, ukoliko malo preduzeće želi da napravi takmičenje u kome se skuplja broj glasova prema broju osvojenih „lajkova“, sada može to da učini direktno sa stranice, bez potrebe korišćenja aplikacija trećih lica, programiranja i sertifikacije.
Mashable prenosi izjavu Facebook predstavnika da je nova politika promocije „omogućila jednostavnije podizanje svesti o novim proizvodima, promocije novih lokacija ili napredovanja u poslu“.
Ipak, objava u blogu podseća da ostaje zabrana za stranice da obeležavaju (taguju) ili ohrabruju druge da obeleže sebe na onim sadržajima na kojima se zapravo oni ne nalaze. Dakle, nije dozvoljeno da promovisanje na ličnim profilima nekog sadržaja koji niste lično kreirali.
Zvuči kao dobar potez kompanije Facebook koja već ostvaruje ogromnu zaradu od oglasa na svojoj stranici.
Ukoliko želite da se upoznate sa našim Facebook oglašavanjem saznajte više na stranici Facebook oglasi ili popunite zahtev za ponudu
Skorašnji komentari